|
Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců České Zbrojovky Uherský Brod.
Farkašová, Petra ; Koníček, Ladislav (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou vzdělávání a rozvoje zaměstnanců v podniku Česká zbrojovka, a. s. Uherský Brod. Vzdělaní pracovníci tvoří klíč k úspěšnému chodu organizace. Hlavním cílem předkládané diplomové práce je na základě realizované analýzy stávajícího stavu vzdělávacího systému podniku, navrhnout žádoucí změny tohoto systému tak, aby podpořily další úspěšný rozvoj zaměstnanců a podniku jako celku. Práce je rozdělena do čtyř částí. První část je část teoretická a popisuje systém vzdělávání a rozvoje zaměstnanců. Druhá část je tvořena metodologií. Třetí část je analytická, v této části je provedena analýza současného vzdělávacího systému společnosti. Čtvrtá část obsahuje návrhy na zlepšení tohoto systému.
|
|
Systém vzdělávání pracovníků ve vybrané organizaci
BROMOVÁ, Miroslava
Diplomová práce je zaměřena na systém vzdělávání ve vybrané organizaci. Návrhy změny na zlepšení systému vzdělávání pracovníků vycházející z identifikace potřeb vzdělávání, analýz, posouzení a zhodnocení řízení této oblasti. Cílem diplomové práce bylo zhodnocení stávajícího stavu systému vzdělávání zaměstnanců ve Státním zemědělském intervenčním fondu. V teoretické části byly zpracovány literární rešerše a studia odborné literatury, kde jsou vymezeny základní pojmy týkající se vzdělávání zaměstnanců. Praktická část je zaměřena na charakteristiku vybrané organizace, ve které se prováděl výzkum.
|
|
Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců České Zbrojovky Uherský Brod.
Farkašová, Petra ; Koníček, Ladislav (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou vzdělávání a rozvoje zaměstnanců v podniku Česká zbrojovka, a. s. Uherský Brod. Vzdělaní pracovníci tvoří klíč k úspěšnému chodu organizace. Hlavním cílem předkládané diplomové práce je na základě realizované analýzy stávajícího stavu vzdělávacího systému podniku, navrhnout žádoucí změny tohoto systému tak, aby podpořily další úspěšný rozvoj zaměstnanců a podniku jako celku. Práce je rozdělena do čtyř částí. První část je část teoretická a popisuje systém vzdělávání a rozvoje zaměstnanců. Druhá část je tvořena metodologií. Třetí část je analytická, v této části je provedena analýza současného vzdělávacího systému společnosti. Čtvrtá část obsahuje návrhy na zlepšení tohoto systému.
|